Met de KW Schroefsets Variant 4 combineren we toonaangevende racing-technologie met een duidelijk voordeel in alledaagse functionaliteit voor bovenklasse supersportwagens, sportwagens en snellere sedans zoals de Audi R8 (42), Audi RS6 (C7), BMW M5 (F10), Lamborghini Aventador LP 750-4 SV, Dodge Charger SRT Hellcat en Co. Dit zorgt voor een afzonderlijke afstelling van het rebound-dempen, evenals de compressiedemping bij lage en hoge snelheid. KW levert de Variant 4 met een voertuigspecifieke comfortinstelling en de verstelbare dempers kunnen met het geïntegreerde verstellingswieltje snel intuïtief worden ingesteld op een prestatiegerichte instelling, wanneer nodig.

                      

Met precies 16 klikken, zorgt het rebound-verstellingswieltje dat de rebound-dempende krachten nauwkeuriger en comfortabeler worden afgesteld. De hoogwaardige drieweegs demper kan afzondelijk van de rebound worden afgesteld voor een meer geïndividualiseerde rijstijl, ook bij dempen bij lage snelheid en compressiedemping bij hoge snelheid. Dit wordt afzonderlijk bij het reservoir geregeld met zes klikken bij lage snelheidsdemping en 14 klikken bij compressiedemping bij hoge snelheid.

Exclusief voor supersportwagens ontwikkeld

De KW Schroefset Kit Variant 4 wordt geproduceerd afhankelijk van de voertuigspecifieke vereisten in versies voor McPherson veerpoten, veerpoten voor dubbele kruislink- of multilinkassen, evenals duwstang-wielophanging van aluminium of roestvrijstaal. De KW Schroefset Kit Variant 4 wordt geproduceerd afhankelijk van de voertuigspecifieke vereisten in versies voor McPherson veerpoten, veerpoten voor dubbele kruislink- of multilinkassen, evenals duwstang-wielophanging van aluminium of roestvrijstaal. Variant 4 wordt uitsluitend voor supersportwagens, sportwagens en snellere sedans ontwikkeld, en is al beschikbaar voor voertuigen zoals de Audi R8 (42), Audi RS6 (C7), BMW M5 (F10), Lamborghini Aventador LP 750-4 SV of de Dodge Charger SRT Hellcat.

                          

•Racing-technology van de 24-uurs winnaar
•Dempers kunnen onafhankelijk van de rebound worden afgesteld
•Voor rebound- compressiedemping, op hoge en lage snelheid
•Voertuigspecifieke comfortinstelling en de afstelbare dempers
•Rebound-demping: comfortabele afstelling
•Met precies 16 klikken
•Compressie op lage snelheid: met precies 6 klikken
•Compressie op hoge snelheid: met precies 14 klikken

 

 

 

Posted in: Schroefsets.
Last Modified: November 20, 2017